Bewertungen von Mr. Sushi Nijmegen

Neue Beurteilungen

4.0
Rob Goossens
21 Juni 2026

Kwaliteit was prima, lekker! Bezorging duurde 5 kwartier. Het was wel zondag. 16.30u besteld, 17.45u bezorgd en om 19.50u een mailtje dat de bestelling onderweg was!! Maakte nu niet veel uit maar 5 kwartier wachten is eigenlijk te lang. Ik had aangegeven "zo snel mogelijk". Maar, het was echt lekker!! En dat telt zwaar mee.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ani Baykal
21 Juni 2026
Twan
19 Juni 2026

Keurig op tijd bezorgd. Heerlijk eten, vers , veel smaak , goede kwaliteit en zoals het op de site omschreven .

Fred
7 Juni 2026

Zeer lekker weer!

José
1 Juni 2026

Eten binnen 3/4 uur bezorgd. Smaakte prima.

robin
31 Mai 2026

zag er verzorgd uit ruime smakelijke porties.

Anja
30 Mai 2026

De beste sushi snel bezorgd!

Judith
28 Mai 2026
Michiel
26 Mai 2026

Op het laatste moment nog een paar wijzigingen door mij. Maar was geen probleem. Netjes geholpen aan de telefoon en de de sushi was heerlijk!

A
24 Mai 2026

Bezorging duurde erg lang, maar we bestelde ook op een ongunstige tijd, dus logisch. De sushi was weer heerlijk!!

Bakker
23 Mai 2026
Maud
15 Mai 2026
Annemarie
10 Mai 2026

Snel geleverd, heel vriendelijke bezorger. Lekkere sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yuliia
5 Mai 2026
Ani Baykal
5 Mai 2026
Nikki
28 April 2026

Bezorging was super! Naar verwachting geleverd. Echter was de kwaliteit van de sushi echt teleurstellend. Zowel de ebi als de chicken waren niet knapperig en juist dat maakt de sushi lekker. Grote stukken wel goed gevuld maar veel saus. Erg jammer maar volgende keer beter.

Sonj
28 April 2026

Snel, lekker

Anke
27 April 2026

Goed, zoals altijd!

Nijmegen
24 April 2026

Superlekkere verse sushi op tijd bezorgd. En goede prijs kwaliteit verhouding deels ook door de aanbiedingen

Merel
19 April 2026

Aangegeven om sushi zonder avocado apart te verpakken ivm een allergie en dit was geen probleem! Keurig netjes gedaan

Nancy
12 April 2026

Lekkere Sushi hoor!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Feed
12 April 2026

Heerlijke sushi !!

MK
10 April 2026

Kwaliteit was prima en ze waren op tijd met bezorgen. Top!

Anke
6 April 2026

De sushi was zoals altijd heerlijk, alleen zat de zeewiersalade die we besteld hadden er niet bij. Kan gebeuren!

Dorien
5 April 2026

Het was geweldig lekker heerlijk gegeten

Ani Baykal
4 April 2026
H vd Bogaard
2 April 2026

Prima lekker, netjes verzorgd en de zaak was heel schoon.

Theo
28 MĂ€rz 2026

Was weer super ga zo door

Britt
23 MĂ€rz 2026
B Strijker
23 MĂ€rz 2026

Verkeerde saus op de zalm pole bowl, vriendin houdt niet van pittig dus dit was erg jammer

E.
18 MĂ€rz 2026

Het was wéér heerlijk, daarnaast mijn complimenten aan de dame aan de telefoon en aan de oplettende bezorger, dit omdat ik zo handig was om verkeerde info door te geven maar het werd erg goed opgelost. Thnks!!

Jeroen
17 MĂ€rz 2026

Lekker, ruim voldoende, warm en koud netjes gescheiden. Stokjes, wasabi, alles er op en er aan.

Menno
15 MĂ€rz 2026

Snel, lekker en geweldige service. De bezorger was top en heel erg attent.

Harrie
11 MĂ€rz 2026

Je betaald iets meer maar dan heb je ook wat. Lekkere Sushi. Leuke extra’s. Echt top!

Demi
11 MĂ€rz 2026

Wat eerlijk is voor mij een van de beste sushi makers van Nederland bestel er best vaak en altijd even lekker

Christian
11 MĂ€rz 2026

Lekkere vegetarische opties! Kids waren helemaal blij!!

Ilse
10 MĂ€rz 2026
Andre
9 MĂ€rz 2026

Alles prima verzorgd en lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Twan
8 MĂ€rz 2026

Goed van smaak, mooie porties en keurig op tijd.

Lena
7 MĂ€rz 2026
Ani Baykal
28 Februar 2026
Julie
22 Februar 2026

Zoals altijd weer heerlijk!!

Anke
19 Februar 2026

De sushi was weer heerlijk! Super leuk ook de gratis rol erbij.

Julia
17 Februar 2026
Beck
16 Februar 2026
Theo Stoffels
15 Februar 2026

Dit was mijn eerste keer maar gestel zeker weer was super ga zo door

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bakker
5 Februar 2026
Anı Baykal
4 Februar 2026
Rickie
1 Februar 2026

Soft shell salmon is echt fan-tas-tisch

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
30 Januar 2026

Top zoals altijd!

Anita
30 Januar 2026

Het was heeeerlijk

Biemans
23 Januar 2026

Sushi was lekker maar de wasabi heeft helemaal geen smaak, daar betaal je dan €1,50 voor. Dat is jammer.

Marijn
21 Januar 2026

Er zaten geen avocado, lente-ui of sesamzaaadjs op.

Rick
16 Januar 2026

Snelle bezorgen en lekkere sushi als altijd.

ilse sipers
3 Januar 2026
C
1 Januar 2026

Wederom heerlijke sushi!

Esra
30 Dezember 2026

Lekkere kwaliteit en prima bezorging!

Anı Baykal
21 Dezember 2025

Het was weer heerlijk! 😍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Klaassen
21 Dezember 2025

Zeer lekkere sushi en prima te bestellen op hun site. De bezorging is ook prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jurrie
18 Dezember 2025

Heerlijke pokebowl. Netjes op tijd bezorgd

Frank Holweg
17 Dezember 2025
Lena
14 Dezember 2025

Snelle service, vriendelijk personeel en heerlijk eten!

Anita
12 Dezember 2025

Het was weer heeerlijk

Eva Drager
8 Dezember 2025

Er ontbrak voor het eerst ‘n deel van mijn bestelling. Ivm tijdstip niks meer aan gedaan, maar ik hoop dat dit bij een volgende bestelling gecompenseerd gaat worden. Verder is de sushi altijd erg lekker!

Sander Richter
6 Dezember 2025

Bestelling om 1745 gedaan met bezorgen rond 19 uur. Om 1902 netjes bericht bezorger is onderweg. Om 1940 nog geen eten en gebeld. Werd aangegeven dat de bezorger onderweg zou zijn. Om 2005 nog niks weer gebeld en toen bleek dat er geen bezorger onderweg was. Bestelling als spoed gemaakt en toen pas bezorgd. Kregen wel een blikje drinken en een rol zalm extra maar de honger en zin in sushi was wel weg helaas. Hopelijk kunnen we snel nog een keer genieten van een lekkere sushi maaltijd. Wellicht kunnen jullie hier nog iets in betekenen. Kwaliteit van eten was zoals altijd wel goed! Groet, Sander

Jurrie
2 Dezember 2025
Tom
1 Dezember 2025

Altijd vers en verrukkelijk ✅

Robert
30 November 2025

Wederom vertrouwde kwaliteit en gunstige prijsstelling daarnaast een erg aardig team

Ilse
25 November 2025

Top bezorging! En vriendelijke bezorger:)

Patrick
23 November 2025

Teteurgesteld. Ik bestel voor 70 euro aan sushi en krijg 2 mini flesjes saus en 2 keer stokjes terwijl we met 4 personen zijn.

Patrick Dado
10 November 2025
C.Scholten
10 November 2025

altijd genieten. En nette bezorgers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anı Baykal
9 November 2025
Oumaima
31 Oktober 2025

Top service en lekker eten!

Jolien
20 Oktober 2025

Heerlijk gegeten weer!! Goede sushi en goede service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Franka Frentz
14 Oktober 2025

Zoals altijd weer lekker vers. En de loempia’s knapperig en warm!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anı Baykal
11 Oktober 2025
Martine
11 Oktober 2025

Altijd heerlijke pokebowl. En dit keer gratis een enorme sushi box erbij vanwege de spaarpunten. Top service top bedrijf

Anı Baykal
8 Oktober 2025
Mijke
6 Oktober 2025

Verbeterpunt: indicatie van levertijd bij bestelling

Danielle
6 Oktober 2025

Helaas kregen we alleen de gratis sushi rol en de actierol, de 2 sushiboxen waren vergeten mee te geven aan de bezorger. 75 minuten na de bestelling arriveerde ons eten en toen dus incompleet. Nogmaals 45 minuten moeten wachten
 van de zotten! Daarna kwamen de 2 sushiboxen alsnog.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita van Haaren
5 Oktober 2025

Heerlijke sushi op tijd en lekker warm bezorgd. Enige minpuntje dat er geen truffel op de beef truffel sushi zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Klaassen
5 Oktober 2025

Het was weer perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Trui Lange
3 Oktober 2025
Stephanie
1 Oktober 2025

Ik kreeg een verkeerde rol, had softshell ebi besteld maar kreeg met kip helaas

Dze
29 September 2025

Heb nog laat besteld en toch kwamen ze op tijd. Sushi smaakt top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wouter Brok
20 September 2025

Op tijd, vers en vriendelijk personeel

Hettey
13 September 2025

Prima op tijd en het was heerlijke Pokebowl !!

Lekker en snel
10 September 2025
M
10 September 2025
Sambeeck
7 September 2025

Helaas was de ebi tempura roll helemaal zacht en totaal niet knapperig meer

Noor
6 September 2025
Kramer
26 August 2025

Duidelijke website, snel besteld, snel bezorgd
 heerlijk gegeten!

L.V.
25 August 2025

Altijd lekker, goede hoeveelheid, goede aanbiedingen. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Isa
18 August 2025

De bestelling onjuist ontvangen. De beloofde gratis rol california sushi ontbrak. Verder lekkere sushi.

Hilly
12 August 2025
Priscilla
9 August 2025

Altijd lekker, vers en snel bezorgd

Gerretje
7 August 2025

Heerlijk was het, kan niets anders zeggen.

Hanneke
1 August 2025

Heerlijke verse sushi. Bezorging vriendelijk en op tijd.

Carolien
29 Juli 2025