Beoordelingen van Mr. Sushi Nijmegen

Recente recensies

4.0
T
20 juli 2024

45 minuten te laat

Jessebes
19 juli 2024

Topp! Heel snel en zonder probleem kon ik telefonisch mijn bestelling iets aanpassen.

L
19 juli 2024

2 poke bowl zalm; waren (wederom) hƩƩrlijk. Er werd duidelijk niet bespaard op de zalm (top!). Er zat helaas wel een haar in een van de poke bowls, dat was minder fris ;-).

Anoniem
17 juli 2024

Niet zoā€™n bijzondere smaak, maar prima

Sanne
15 juli 2024

Erg goed. Ondanks de zomerfeesten in nijmegen, was de bezorging erg snel. Jij was er binnen een kwartier. Top service

Wijman
14 juli 2024

Uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia van Tuil-Hoogenboom
13 juli 2024
Koen
13 juli 2024

Supermooi dat jullie opties geven om dingen niet te ontvangen en zo verspilling tegen te gaan. Maar extra zonde om het er dan toch bij te doen. We hadden aangegeven geen stokjes, sojasaus en gember te willen ontvangen maar dit zat er allemaal gewoon bij. Het meeste is direct de prullenbak ingegaan en dat is natuurlijk zonde. Het eten was, zoals altijd, top.

Paul
8 juli 2024

Toen ik binnen kwam lopen werd ik vriendelijk en professioneel ontvangen! Na fijn advies hebben we de juiste keuze kunnen maken. Thuis alles uitgestald en wat zag het er super uit.. bijna zonde om op te eten.. het smaakte ook zoals het er uitzag! Dit is echt een aanraderšŸ˜ŠšŸ˜‹

Hans Jansen
6 juli 2024

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs

Jolien
5 juli 2024
Robert
5 juli 2024

Erg goede prijs-kwaliteitverhouding en super vriendelijke medewerkers!

Herregraven
4 juli 2024
Anke
3 juli 2024

Heerlijke verse schotel! Snel bezorgd!

Rachel
2 juli 2024

Mijn vaste sushi adres.. altijd super lekker, en snel geleverd. Tot snel maar weer

Lauteslager
30 juni 2024

Doordat sushi vrij duur is bestellen we dit vrijwel nooit, vanavond toch weer eens gedaan na een lange tijd. Voor 70 euro aan sushi besteld, helaas viel het enorm tegen! De rijst was droog waardoor de sushi uit elkaar viel. Ook het vlees wat er in zat (kip en eend) was erg droog, zonde van het geld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
30 juni 2024

Terug van vakantie onderweg sushi besteld en mooi op tijd geleverd. Super kwaliteit echt aan te raden.

Andre
29 juni 2024

Keurig bezorgd, prima... en lekker verse sushi...top..

Britt
25 juni 2024
Anouk
25 juni 2024

De sushi is altijd vers en lekker en snel bezorgd. De medewerkers zijn vriendelijk en nemen contact met je op als er vragen zijn. Ik heb voedselallergieƫn en daar wordt altijd heel fijn rekening mee gehouden. Ik bestel altijd hier mijn sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janne
25 juni 2024
Tamira
23 juni 2024

Geweldig, snel geleverd alleen jammer dat er maar twee kleine bakjes wasabi bij zat. Maar de sushi was overheerlijk. Dikke pluim!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
23 juni 2024

Heel lekker

Robert
22 juni 2024

Prima prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende bejegening en service van de medewerkers

Joep
19 juni 2024
RenƩ van Opbergen
16 juni 2024

Bestelling voldeed weer aan alle verwachting

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolien
16 juni 2024

Snel bezorgd, laat op de avond en erg lekker weer!

JannekeZ
11 juni 2024
Mauke
10 juni 2024

Bezorging duurde relatief lang, bezorger was wel vriendelijk. De sushi was erg goed. De pokƩbowl was niet zoals omschreven op de site, er zat avocado in terwijl dat niet hoorde en er miste wat andere ingrediƫnten. De kip was ook matig, leek wel taai gekookt. Over het algemeen wel ok, maar ik weet niet of ik hier nog een keer zou bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Jammer dat uw bestelling niet helemaal in orde was Mauke... Neem in het vervolg even telefonisch contact met ons op over uw klacht. Dan lossen we dit gewoon direct met u op.

Manon Kok
10 juni 2024

Ik had maar 1 stukje tonijn sashimi ipv 3ā€¦ Er zat extra zout op de edamame boontjes (wat mij betreft niet nodigšŸ˜‰) Verder goed te doenšŸ¤©

Reactie van Mr. Sushi

Hi Manon, vervelend dat de sashimi incompleet was. U mag ons hier nog even over mailen zodat we dit voor de volgende bestelling met u goed kunnen maken. Wat betreft de edamame, voeg dit vooral even toe aan de opmerkingen zodat we hier de volgende keer rekening mee kunnen houden.

M. Thijssen
10 juni 2024

Heerlijk! As usually ā¤ļø

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
7 juni 2024

Wederom erg goede prijs-kwaliteitverhouding en super bejegening van alle medewerkers

Diana
7 juni 2024

Gisteren weer sushi besteld bij de lekkerste van Nijmegen. Omdat ik al in de buurt was, gevraagd of het zsm klaar kon zijn. Geen probleem! Binnen 15 minuten (ondanks de drukte), heerlijke, verse sushi. Zoals altijd, vriendelijk personeel en top service!

Stijn Volkers
5 juni 2024

De winterbox was overheerlijk en genoeg voor 2 personen

M
4 juni 2024

Snelle bezorging, heerlijk verse suchi

Valenteijn Vermeulen
29 mei 2024

Ik vond alles goed en lekker natuurlijk!

Robert
26 mei 2024

Zoals altijd heerlijke super lekker en ontzettend aardige medewerkers!!

Nijmegen
25 mei 2024

Snelle bezorging op tijd. Goede service bij vragen.

Demi
20 mei 2024

De bestelling was snel klaar en heb erg lekker gegeten!

Natacha
20 mei 2024
Marcel
18 mei 2024

Lekker, vers en mooi opgemaakt

Robert
17 mei 2024

Wederom prima ervaring met goede prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijke bejegening!!

Seda
15 mei 2024

Alles is perfect! En heel vaak gratis rollen bij gekregen. Erg lief

Bvb
9 mei 2024

Als we sushi of pokebowls bestellen dan doen we het altijd hier! Echt de beste :)

Cr
9 mei 2024

Altijd top en op tijd!! :) Bestellen altijd hier.

Bregonje
9 mei 2024

Geweldig zoals altijd

Ani Baykal
7 mei 2024
Robert
4 mei 2024

Wederom top kwaliteit en service!

J van Bergen
2 mei 2024

In tegenstelling tot de vorige keer de sushi geheel niet. Het was droof en smakeloos, alsof we een set van de dag ervoor kregen. We hebben de helft weggegooid, zonde!

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat jammer om te horen dat u niet tevreden was met uw bestelling. Mocht u uw klacht meer willen toelichten dan kunt u ons mailen op info@mrsushi.nl wellicht dat we iets voor u kunnen betekenen.

R vd hoop
28 april 2024

Heerlijk gegeten ,zag er verzorgd en vers uit. Eten was nog lekker warm toen het bezorgd werd.

Paul
27 april 2024

Lekker, goeie portie, mooi op tijd. Prima!

Laris
27 april 2024

Snel bezorgd! En alweer erg lekker!

Monique
23 april 2024
G Albers
22 april 2024

Super snelle bezorging en lekkere sushi. Echter... Als je je cadeaubon niet in 1 keer besteedt, ben je het geld kwijt. Dat vind ik NIET oke en zou op zn minst vermeld moeten worden bij het gebruiken van zon cadeaubon-code.

Robert
22 april 2024

Zoals altijd, top kwaliteit en service!

Heleen Spies
21 april 2024

Werd gebeld dat de bestelling iets later kwam dan de afgesproken tijd, heel netjes!

BĆ¼sra Avci
21 april 2024

Tempura rol veelste dik en maki krab was slordig zat gewoon los en viel uit elkaar ik bestel vaak bij jullie maar dit viel echt tegen voor sushi boven 40 euro

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over alles van uw bestelling. We hopen in de toekomst te voorkomen dat dit nogmaals zal gebeuren. ā€Ø Team Mr Sushi

Monique
16 april 2024

Jammer dat er twee stukjes flamed sashimi misten maar verder erg lekker.

M
13 april 2024

Snelle bezorging en nog warme sushi, heerlijk!

Bakkertje
12 april 2024
Robert
7 april 2024

Zoals altijd weer topkwaliteit, service en erg vriendelijke medewerkers !!!

Daan
6 april 2024
EVa
4 april 2024

Heerlijke sushi, smaakt nog vers (en enigszins warm) na bezorging. Zou het iedereen aanraden!

Diana Peters
1 april 2024

Bestellen hier al sinds 2017 en de sushi is altijd vers, mooi verpakt en bij afhalen in het restaurant, altijd vriendelijk te woord gestaan EN een open keuken. Top service, ontzettend vriendelijk personeel, echt een aanrader!!

M
1 april 2024

Eten was heerlijk,bezorging iets later. Maar daar werdt heel netjes over gebeld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rosa
30 maart 2024

Er zat een haar in verder prima

Reactie van Mr. Sushi

Hi Rosa, Volgens ons hygiƫneprotocol (waarbij petjes/haarnetjes verplicht zijn), zou dit eigenlijk niet moeten kunnen en we vinden het dus heel vervelend om te horen dat dit gebeurd is. In dit geval mag u altijd even telefonisch contact met ons opnemen zodat we dit met u kunnen oplossen.

Anita
28 maart 2024

Kip in de poke bowl was iets minder maar verder echt super lekker

Kyra
28 maart 2024

Smaakt heel vers! Gevarieerd menu en op tijd bezorgd. Top!

Sam
28 maart 2024

Sushi besteld. Normaal altijd zeer tevreden. Echter bestelling van een andere klant ontvangen. Bij bellen optie gekregen dat ze bezorging zouden ophalen bij beiden en zouden wisselen (niet echt hygiĆ«nisch). Enkel bij benoemen hygiĆ«ne pas optie voor nieuw maken bestelling. Toen erg lang moeten wachten waarna bestelling kwam die duidelijk gehaast was klaar gemaakt en niet echt lekker was (vergeleken met eerdere ervaringen) Jammer om mee te makenā€¦..

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sam, Wat vervelend om te horen van deze negatieve ervaring met uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Neem graag even per mail contact met ons op zodat we u kunnen compenseren hiervoor.

Alanna HautajƤrvi
26 maart 2024
Chris Wezendonk
25 maart 2024

In de opmerking van de bestelling is genoemd dat er gelieve komkommer in plaats van avocado in de ebi rol mag. Vooralsnog zat er avocado in de rol toen de bestelling werd uitgepakt thuis.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Chris, onze excuses dat we de wijziging in de opmerkingen niet goed doorgevoerd hebben. U kunt ons bij wijzigingen het best ook altijd eventjes bellen voor de zekerheid. Bij drukte wordt hier wel eens overheen gekeken, en het is natuurlijk jammer als u minder eetplezier heeft.

Bas
25 maart 2024
Gerard
24 maart 2024

Gaat wel erg duur worden En geen korting als je het zelf ophaalt

Wesley
23 maart 2024
Demi
21 maart 2024

Was heerlijk

Robert
20 maart 2024

Alweer heerlijke sushi van topkwaliteit en super vriendelijke medewerkers!!

N B
20 maart 2024

Lekker zoals altijd. Vandaag een kleine fout gemaakt en deze werd na het bellen direct opgelost + extraā€™s. Bedankt!

Monique Verbiesen
18 maart 2024

Warme gerechten waren lauw/koud

Reactie van Mr. Sushi

Hi Monique, onze oprechte excuses hiervoor. Neem vooral telefonisch contact met ons op als u niet tevreden bent over uw bestelling. Dan helpen wij u graag!

Christian Heerings
18 maart 2024

Vriendelijke bezorgerster

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samer Kokash
17 maart 2024

Een van de beste sushis ooit. Prijs/smaak en kwaliteit zijn uitstekend, love it :)

Jeanine
16 maart 2024

We hebben weer heerlijk gegeten! Snelle bezorging, vriendelijke bezorger. Zoals we gewend zijn van jullie!

Ingeborg Korporaal
16 maart 2024

We, kleinkinderen en ik, hebben gesmuld. Bedankt. En het was mijn eerste keer, toen ik binnenkwam, lachte iedereen vriendelijk šŸ’ŖšŸ„‡šŸ‘

Daan
13 maart 2024

We hadden 2 zakken kroepoek besteld, maar niet ontvangen. Toch 6 euro wegegooid, zonde!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Daan, vervelend dat uw bestelling incompleet was. Wilt u ons hierover even mailen? Dan lossen we het met u op.

Jesse
12 maart 2024

In eerste instantie een gerecht verkeerd gebracht, maar nadat ik heb gebeld kreeg ik het alsnog.

Alanna HautajƤrvi
11 maart 2024
Astrid Theunissen
11 maart 2024

Sushi was heel goed. Bezorging ook alleen wat vervelend was dat de bestelling niet compleet was. De bezorger loste dit meteen op en kwam zo zsm terug. Hier zaten geen stokjes en sojasaus bij. Het was een grote bestelling persoonlijk zou ik als het verkeerd gaat hier iets tegenover gezet hebben bijv een freerol voor het ongemak.

Paul
11 maart 2024

Eten was erg lekker, we hadden de poort perongeluk al gesloten ons excuus šŸ˜…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thuis
10 maart 2024
Robert in den Bosch
10 maart 2024

Zoals altijd weer een uitmuntende kwaliteit en super aardige bejegening en service van de medewerkers MIster Sushi Nijmegen!!!

Claire
2 maart 2024
Willem
29 februari 2024

Heerlijke sushi en perfect op tijd zoals afgesproken!

Vink
27 februari 2024

Heerlijke sushi! Aanrader.

A
24 februari 2024

Lekkere sushi, altijd goed. Ik had gevraagd iets apart te houden ivm allergieƫn, dat is perfect gedaan, duidelijk aangegeven met een sticker. Super!

Demi van doorn
24 februari 2024
Koen Franken
22 februari 2024

Ik heb extra spice besteld en betaald, maar niet gekregen. Voor ā‚¬ 0,75 ga ik niet bellen, maar wel jammer

Tom Albers
22 februari 2024

Heerlijke sushi, stipt op tijd bezorgd, leuke acties.

Robert
21 februari 2024

Zoals gebruikelijk top kwaliteit, goede service en erg prettige bejegening!!!

G
19 februari 2024

Goed

Ellen
18 februari 2024

Heerlijke vega sushi gegeten. Het is aan de prijs, maar wel heel lekker.

Loes
17 februari 2024